Bunurile comandate se returneaza doar in ambalajul original sigilat.

Pentru orice returnare a bunurilor comandate, pentru care se solicita retur, este necesar sa prezentati urmatoarele:

- Minim 3 poze concludente cu produsul/coletul deteriorat

- Declaratie pe propie raspundere in care sa ne prezentati istoricul comenzii si motivul cererii de returnare

- Copie CI


Informatiile se trimit pe email office@taica.ro

Orice eroare cu privire la livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, prin mail sau telefon. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc pentru ca e posibil sa vina spart sau deteriorat de la furnizor, producator, poate opta pentru inscriere pe lista de astepatre, pana la realimentarea stocului. Daca se agreeaza inlocuirea cu un alt produs va rugam sa ne contactati la numerele de telefon afisate pe site


Poti aplica pentru procedura de retur a produselor achizitionate de la Taica.ro in maxim 14 zile
Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Conform OUG 34/2014 consumatorul este raspunzator de achitarea cheltuielilor aferente returnarii produselor catre comerciant.


Rambursarea sumelor se va face in maxim 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.

In cazul returnarii sunteti responsabil pentru orice diminuare a valorii produselor rezultata din manipularea acestora.

Va informam ca ne rezervam posibilitatea de a amana rambursarea pana la momentul la care primim produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis catre noi produsele ce fac obiectul returnarii.

In masura in care ne-ati indicat un cont bancar vom efectua rambursarea folosind acest cont bancar fara a va percepe comisioane pentru aceasta rambursare. In ipoteza in care nu este posibila folosirea contului bancar va vom contacta pentru a agrea metoda de rambursare.

Disponibilitatea produselor si validitatea ofertelor

Ofertele de produse si preturile afisate sunt valabile atata timp cat sunt vizibile pe site si in limita stocului disponibil. Produsele si ofertele valabile vor fi semnalizate pe site prin prezenta butonului “Adauga in cos” in dreptul acestora.

Simplul fapt de a aduga in cos produse nu inseamna si validarea automata a comenzii, existand posibilitatea ca intre momentul inceperii comenzii prin adaugarea produsului in cos si validarea acesteia de catre Client, produsul/ produsele sa devina indisponibile. Pentru evitarea situatiei descrise in paragraful anterior, Taica.ro va depune toate eforturile necesare sa asigure disponibilitatea gamelor de produse si servicii oferite.

Produse care nu pot fi returnate

Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta urmatoarele produse si servicii (art 16) din OUG 34/2014:

- contractele de prestari servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat la cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul de retragere in acest caz;

- furnizarea de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara;

- furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile cerute de consumator;

-furnizarea de produse susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;

- furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii lor, inseparabil amestecate cu alte asemenea elemente;

- furnizarea de bauturi alcoolice al caror pret a fost convenit in momentul incheierii contractului de vanzare, a caror livrare nu poate fi efectuata inainte de 30 de zile si a caror valoare reala depinde de fluctuatiile de piata;

- contractele in cazul carora consumatorul a solicitat in mod special profesionistului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere;

- furnizarea de inregistrari video sau audio sigilate sau programe informatice (software) sigilate care au fost desigilate dupa livrare;

- furnizarea de ziare, periodice si reviste, cu exceptia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicatii;

contracte incheiate in cadrul unor licitatii;

- prestarea de sevicii de cazare, pentru alt scop decat cel rezidential, transport de marfuri, inchiriere de masini, catering sau servicii privind activitatile de agrement, in cazul in care contractul prevede o data sau o perioada de executare specifica;

- furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat la cunostinta de faptul ca isi pierde dreptul de retragere.

Pentru aceste tipuri de produse NU exista un drept de retragere conform art. 16 din OUG 34/2014.


Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email office@taica.ro sau la numarul de telefon 0378.11.99.50

Mai jos aveti Formularul de RETUR

Va informez prin prezenta cu privire la returnarea urmatoarelor produse achizitionate de la societatea dumneavoastra:

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Aceste produse au fost comandate la data de: ……………………………………………………… avand ordin de comanda ………………………………………………………………. si primite la data de: ……………………………………………………………………………………

Nume si prenume:

……………………………………………………..

Adresa:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Semnatura (doar pentru formularul pe baza de hartie):

……………………………………

Data:

……………………………......